← Terug naar categorie Nieuws & evenementen

Nieuwe Emerson gepersonaliseerde digitale ervaring transformeert werkprocessen

myemerson

Digitale tools leveren meetbare productiviteitswinst op met gestroomlijnde processen en verhoogde samenwerking

De nieuwe gepersonaliseerde digitale ervaring van Emerson - MyEmerson - versnelt de digitale transformatie door mensen en technologie te verbinden door gestroomlijnde werkprocessen en betere samenwerking. Met een MyEmerson online account hebben gebruikers toegang tot digitale tools om snel oplossingen te ontwikkelen, software en geïnstalleerde middelen te beheren, toegang te krijgen tot training, samen te werken met experts, inkoopprocessen te stroomlijnen en het zicht op koopgeschiedenis en trends te verbeteren.

"Gedreven door onze persoonlijke interactie met digitale technologie, hebben klanten vandaag nieuwe verwachtingen over snelheid en toegang tot informatie," zei Brad Budde, vice-president van digitale klantervaring, Emerson Automation Solutions. “Onze klanten willen nog steeds toegang tot menselijke expertise, maar verwachten nu ook een geweldige digitale ervaring. Het combineren van deze twee ervaringen om onmiddellijk informatie te leveren en deze te gebruiken om problemen sneller op te lossen, is wat nieuwe bedrijfswaarde drijft. ”

Digitale engineeringtools helpen ingenieurs samen te werken, vertrouwen te krijgen in een zich ontwikkelende industrie en tijdrovende handmatige processen te stroomlijnen. Met online maat-, selectie- en configuratietools voor meetinstrumenten, kleppen, actuatoren, vloeistofregeling, pneumatische en elektrische oplossingen, kunnen ingenieurs zelfverzekerd en nauwkeurig oplossingen specificeren voor hun unieke vereisten en procesomstandigheden. Door gebruik te maken van digitale tools, kunnen ingenieurs instrumenten tot 93% sneller configureren, waardoor ze jaarlijks gemiddeld 100 technische uren besparen.

Voor inkoopprofessionals biedt MyEmerson toegang tot online inkoop- en leveranciersbeheerbronnen. Nadat oplossingen zijn geselecteerd en geconfigureerd door technische tegenhangers, gaat de informatie naadloos naar het inkoopteam - waardoor handmatige overdracht en dubbele invoer van modelcodes overbodig worden. Inkooppersoneel kan vervolgens aanvraaglijsten maken, offertes genereren en inkooporders automatisch invullen. Met een beter inzicht in de bestelstatus en de bestelgeschiedenis hebben inkoopteams toegang tot de informatie die ze nodig hebben om efficiëntere processen aan te sturen.

De routekaart voor ontwikkeling van MyEmerson centraliseert het beheer van software, hardware en bijscholing van personeel. Met eenvoudigere toegang tot technische documentatie, eenvoudigere identificatie van de locatie van het apparaat en de mogelijkheid om reparatie, vervanging of service te initiëren indien nodig, krijgen organisaties onderhoud en turnaround planningsefficiënties. Door over te schakelen van handmatig beheer van ongelijksoortige softwareapplicaties, updates en licenties, kunnen gebruikers hun softwareportfolio actief beheren en onderhouden via een enkel toegangspunt. Zowel hardware- als softwarerecords worden nauw geïntegreerd in relevante training, waardoor traceerbare en toegankelijke informatie in dezelfde ervaring mogelijk wordt.

Voor meer informatie over MyEmerson, bezoek Emerson.com/MyEmerson.

Emerson Automation Solutions

Handtekening: Zilveren lidmaatschap

Gerelateerd nieuws

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Ontdek hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.

Deel via
Kopieer link