september 2018

Een inzicht in de wereld van PII's marketingdirecteur Guy Ullmann ...

Oh, en nieuws over elk nummer van PII !!

Guy's WCU

Welkom bij mijn september WCU!

Ik hoop dat je hebt genoten van een fantastische zomer, koesteren in de glorieuze zomerzon!
Deze WCU is mijn favoriet van het jaar - vers van vakanties en kijk uit naar een drukke paar maanden voor het einde van het jaar.

Je hebt misschien gemerkt dat ik voor het eerst een WCU stuurde voor onze laatste uitgave. Ik moet toegeven dat ik op dat moment een beetje te laag was en niet te negatief in mijn nieuwsbrief wilde komen - het gebeurt ons het beste, denk ik? Dit was voornamelijk te wijten aan het praten met de verkeerde mensen die in dromenland lijken te zijn "We hebben een heel speciale deal"zei de 10th persoon op een rij. Een man was zo onvermurwbaar dat alleen hij betaalde deze belachelijke advertentietarief, dat hij me ophing, wat voor mij een primeur is.
Eigenlijk heb ik voor dit alles een brutale LinkedIn-post geschreven, wat alles zegt hier

In deze periode is ook besloten dat deze volgende editie het einde zal zijn van onze al lang bestaande vereniging (19-jaren) met de BPMA, dus het is de laatste kans om in de BPMA-nieuws waar Ullmann Senior al die jaren zo hard aan heeft gewerkt en slechts één vergadering heeft gemist tijdens deze hele periode vanwege een slechte gezondheid. Het is jammer dat dit (recentelijk) niet zo gewaardeerd is als zou moeten en het zou geweldig zijn als al diegenen die voor 19-jaren hebben geweigerd om een ​​beetje ondersteuning te geven in deze laatste uitgave - één keer kan het niet te veel pijn doen ???

En natuurlijk zijn we boven alles in de halve finale Kroatië kwijtgeraakt, minder hierover gezegd, hoe beter !!!

Guy & Robi do Toscana

Op meer gelukkiger dingen ....

Ik had een mooie vakantie in Toscane, Robi en ik toerde door het gebied en verbleven in een aantal prachtige en 'interessant'locaties! De steden zijn absoluut adembenemend, en met het ontelbare aantal gratis wijnproeverijen zul je zeker een geweldige tijd hebben!

Mijn hoogtepunten waren het kijken naar de zonsondergang over Florence vanaf Piazzale Michelangelo terwijl ik naar een dame luisterde om de perfecte zonsondergangliedjes te zingen tijdens het spelen van akoestische gitaar (noem me een oude romanticus!). Proeven van alle heerlijke ijs smaken die je maar kunt bedenken (ik ben een volledig verslaafde), waaronder van een winkel in San Gimignano die de eer had om de 'smaken' te winnen.'s werelds beste ijs'voor 2-jaren - het is alleen al een bezoek waard aan de middeleeuwse stad. Logeren in sommige echt rare en prachtige plaatsen waaronder wat een prachtig leek omgebouwde grot compleet met ons eigen balkon met uitzicht op het meest ongelooflijke uitzicht. Fietsen door het Toscaanse landschap in een enorme elektrische storm! En de thermale bronnen in Saturnia, het was nogal surrealistisch gezien parasols en handdoeken geplant rond de lente, maar een perfecte manier om onze Toscaanse tour af te maken! Hoewel ik het niet kon laten om in de poelen te blijven tijdens een grote storm - ja, ik weet het; elektriciteit en water gaan niet goed samen!

Tegenovergesteld, heb ik een kaart van onze reis gemaakt met enkele van de hoogtepunten (u kunt klikken om te vergroten), het was verre van een ontspannen vakantie, maar we stopten niet - ik had nog een andere nodig om te herstellen!

Nu terug naar de echte wereld van werk, zucht ....

Met PII hebben we enkele interessante ideeën op stapel staan, waarvan ik hieronder een deel deel, het zou geweldig zijn om uw feedback te horen.

Maar vóór dat alles hebben we ons oktobernummer van PII! Hier is 'Wat komt eraan' .....


Wat komt eraan in het oktobernummer van PII

  1. Voors en tegens van Cooling Tower Power Transmission Technologies
  2. Pumps - Het argument voor Canned & Mag-stuurpompen
  3. Plantprestaties - Licht als een service
  4. Voorspellende en preventieve maatregelen voor persluchtgebruikers
  5. De voordelen van nauwkeurige kalibratie
  6. Gezondheid & Veiligheid
  7. WWEM Voorbeeld

+ BPMA Nieuws (British Pump Manufacturers Association)

+ SHAPA-supplement (Solids Handling & Processing Association)

Lees PII

2018-mediabrochure

Mediabrochure Cover

Informeer NU

Neem contact met ons op voor een offerte voor Advertorial en Reclame

Laatste boekingsdatum: Oktober 5th

  • Dit veld is voor de validatie doeleinden en moet onveranderd worden gelaten.

PII Greatest Hits

PII Greatest Hits

Hier zijn de best gelezen 10-artikelen op onze site, sinds mijn laatste WCU eind mei

Veel felicitaties aan Kirsty en het team van Burkert voor nog een topplek!

Yup, elke PR-bar is afkomstig van onze online leden. Als je serieus bent over PR kijk eens hier


Bijna 47,000 weergaven en tellen ...

Phil's LinkedIN-engagement

In mijn vorige WCU besprak ik de LinkedIn-connecties van Phil die nu bijna 7,000 is, maar ik wilde zijn engagement onder de aandacht brengen ...

Phil's LinkedIn-connecties

Het is door het dak!

Toegegeven, het tegenovergestelde is een extreem gevalhoewel zijn berichten echt duizenden views opleveren en zoals je kunt zien in het onderstaande analyserapport, is de kwaliteit van de lezer erg hoog, niet alleen in het Verenigd Koninkrijk, maar in heel Europa, vooral met video.

Phil's LinkedIn-lezeranalyses

Dus wat ben ik hier aan het blaffen, vraag je je misschien af?

Eigenlijk zijn er twee punten, de eerste is iets dat we onmiddellijk voor u kunnen doen, de tweede is waar ik uw feedback over zou willen hebben ...

1. Als je wilt dat Phil je inhoud promoot, kunnen we dat doen - stuur me een lijn om te weten hoe


2. Video Nieuwsoverzicht

Video Nieuwsoverzicht

Het is overduidelijk dat video enorm dominant is op sociale media, zoals hierboven aangetoond. Met dit in gedachten willen we graag een wekelijkse verzameling videoverzamelingen starten en ik zou graag uw feedback hierover horen.

Van gesprekken met een aantal klanten en lezers al, het lijkt een zeer populaire stap in de goede richting.

Het formaat zou zijn:

  • Een maximum van 3 minuten per video, met tot 30 seconden per slot voor elk nieuwsbericht, dus 6 per nummer
  • In het begin zouden krantenkoppen worden gelezen, waarna elk verhaal in meer detail wordt besproken
  • U kunt de kopie opgeven die u wilt gebruiken (of we kunnen van uw PR opnemen), afbeeldingen en video-fragmenten kunnen worden bewerkt
  • In de onderstaande beschrijving van de video verwijzen we naar de relevante artikelen op onze website
  • Het zou worden gedeeld via onze sociale media, het LinkedIn-profiel van Phil en ook een boost krijgen
  • We zouden elk nummer ook uploaden naar onze website

We denken dat dit een geweldige manier is om producten te lanceren, snelle demo's te geven (omdat we video-fragmenten kunnen insluiten) en een groot ontwikkeld publiek te bereiken.

Neem contact op als dit van belang is


Authority Article Service

In mijn vorige nummer noemde ik een nieuwe service die we aan het introduceren waren, wel, ik ben verheugd om ons eerste 'Autoriteitsartikel' te presenteren dat je kunt bekijk hier

Hier zal ons redactieteam een ​​technisch artikel schrijven over een onderwerp naar keuze en ons ontwerpteam zal een mooie pagina maken zoals het bovenstaande voorbeeld.

Het idee hiervan is om een ​​2000-woord uniek uniek artikel van hoge kwaliteit te maken met directe links naar uw website voor gekozen zoekwoorden, om uw SEO te stimuleren.

Om meer te weten in contact te komen


Een heel druk nummer, ik hoop dat je het helemaal hebt gehaald! Ik zal binnenkort contact opnemen met de andere dingen in de pijplijn waar ik erg enthousiast over ben, en in de tussentijd hoop ik dat we uitkijken naar uw opname in ons oktobernummer.

Ik kijk er naar uit van u te horen.

All the best,

Kerel

Process Industry Informer verschijnt 6 keer per jaar en wordt gelezen door de technische teams van Management / Senior die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling, het onderhoud en de inkoop voor hun specifieke vestiging in de Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Paper & Pulp, Power Generation, Water, Kunststof en rubber, glas / keramiek / cement, metalen enz. Industrieën.

We sturen 8,500 fysieke kopieën door het Verenigd Koninkrijk en Ierland en sturen onze digitale versie naar een extra 12,000. Alle nieuwste problemen zijn ook beschikbaar op onze website

Tel: + 44 1428 751188

E-mail: ik[Email protected]

Volg ons