november 2018

Een inzicht in de wereld van PII's marketingdirecteur Guy Ullmann ...

Oh, en nieuws over elk nummer van PII !!

Guy's WCU

Welkom bij mijn November WCU!

Ik zal niet liegen, het was een uitdagende maand. We zijn getroffen met behoorlijk vreselijk nieuws over mijn zwager, die een familiebedrijf is, dat onze aandacht een beetje heeft afgeleid. Het komt precies zoals ze naar het Westland verhuisd waren om een ​​nieuw leven te beginnen, met nieuwe banen. Het leven kan je soms echt in de ballen trappen.

Maar het werk moet doorgaan, en hier ben ik met mijn laatste WCU van het jaar.

Op een opgewektere toon, voorafgaand aan dit nieuws, vierden we Robi's 40th, wat een vrij evenement was ...

Ik maakte haar vroeg op vrijdagochtend vroeg wakker met een vroeg geschenk (nee, niet dat!) En legde uit dat ze het voor het weekend nodig zou hebben.

Ze was nogal verbaasd: "Mijn verjaardag is pas dinsdag?"Zei ze wazige ogen.

Natuurlijk wist ze, net als de meeste vrouwen, wat er was voordat ze uitpakte - een paar bergwandellaarzen. (Misschien was de verbaasde blik op haar gezicht eigenlijk een teleurstelling voor de zeer onromantische gave !?)

Toen legde ik uit dat ze moest gaan inpakken en misschien had ze haar paspoort nodig, waardoor ze nog meer in de war raakte omdat ze moest gaan werken .... of dat dacht ze;

Ik had eerder met haar twee bazen afgesproken om vrijdag en maandag vrij te hebben (Gold star me!)

Dus zonder enig idee waar we naar toe gingen, probeerde ze in te pakken wat ze dacht dat ze nodig zou hebben, en gingen we spuiten.

We vlogen naar Rome, pikten de huurauto op en reden naar het noorden naar Umbrië. Op dit punt zei ik dat we op een camping verbleven - wat de wandelschoenen uitlegde.

Toen we door het terrein van onze bestemming reden, zag ze een bordje 'Kasteel'waar ze naar krijste'Kasteel??? Blijven we in een kasteel !?"

"Wel, ik zeg altijd dat je een prins bents "(niet op de manier waarop ze het echter interpreteert!)

Dus ja, ik ontdekte een prachtig klein middeleeuws kasteel, Petroia, gelegen op de top van een heuvel tussen Perugia en Gubbio, waren de omgeving en het uitzicht verbluffend.

Petroia

In het weekend aten we in hun Michelin-ster restaurant, dat was eerlijk gezegd de beste (en misschien wel duurste!) Maaltijd die ik ooit heb gehad - hoewel gekleed in wandeluitrusting was niet hoe ik het me had voorgesteld! We bezochten een aantal prachtige steden, werden doorweekt in de hoogste door de mens gemaakte waterval ter wereld en trokken vervolgens op de zondag 2,500m een ​​berg op naar een gletsjermeer (Lago di Pilato) in het Monti Sibillini National Park, dat behoorlijk spectaculair was.

Lago di Pilato

Helaas opende de hemel met stortregens op zondagavond, wat betekende dat mijn verrassende paardentrektocht moest worden geannuleerd, maar het betekende dat we mooie Perugia konden bezoeken, dat toevallig een chocoladefestival had - ze moeten geweten hebben dat we eraan kwamen!

Robi stond er ook op dat we ballonmutsen kregen - de looks die we kregen toen we door de douane gingen ...! Ze is echt de jongste 40-jarige die ik ken!

Dus niet bepaald het ontspannen weekend dat ze zich had voorgesteld, maar hopelijk een die ze nooit zal vergeten :)

(En net zodat je weet, ze had een girly spa-weekend geboekt de volgende week, dus alles was niet zo slecht!)

Dus weer aan het werk en onze nov / dec uitgave ....

Als je dit leest en dit jaar nog niet hebt geboekt, is hier wat stof tot nadenken ...

Een tijdschrift is maar zo goed als het a) inhoud en b) lezers.

Phil zorgt ervoor dat we een betere redactionele inhoud hebben dan een van onze concurrenten, sterker nog, het is niet ongebruikelijk om functies te zien die hij heeft afgewezen vanwege het gebrek aan kwaliteit in andere tijdschriften! Zoals ze zeggen Inhoud is koning

En wat betreft ons lezerspubliek, ik besteed hier veel aandacht aan om ervoor te zorgen dat we het tijdschrift alleen naar hoogwaardige lezers verzenden - het kost ons immers geld om dit te doen en ik wil ervoor zorgen dat alleen hoogstaande ingenieurs / managers / directeuren / consultants enz. lezen ons tijdschrift - voor onze adverteerders profiteren.

In tegenstelling tot veel van onze concurrenten voegen we geen marketingmedewerkers toe aan de circulatie (alleen voor onze circulatie van kantoormarketing), dit zorgt ervoor dat zoveel mogelijk lezers het magazine ontvangen.

Als u een tijdschrift in zijn poly-verpakking ontvangt, betekent dit dat u in een e-mailcirculatie bent - samen met talloze andere marketingmedewerkers, waarvan de meerderheid alleen geïnteresseerd is in uw producten en services vanuit een concurrerend perspectief.

We investeren in ons eigen interne circulatiebeheersteam dat garandeert dat het zo gezond mogelijk blijft en een enorm groeiend Europees digitaal lezerspubliek heeft, dat dit jaar een grote focus voor ons is geweest.

Amen.


Wat komt eraan in het decembernummer van PII

  1. Waarde vinden in vloeibare afvalstromen
  2. Generatie van off-grid energie
  3. Het voorkomen van onderhoud is van belang als de winter komt opbellen
  4. Optimaliseren van de warmteterugwinning
  5. Het elimineren van smeermiddelverontreiniging door machines voor voedselverwerking
  6. Het energieverbruik verminderen met behulp van data-analyse
  7. Behandeling en verwerking van vaste stoffen

Lees PII

Oktobernummer 2018

2019 Redactionele schema

PII-2019-redactie-schema

Informeer NU

Neem contact met ons op voor een offerte voor Advertorial en Reclame

Laatste boekingsdatum: November 30th

  • Dit veld is voor de validatie doeleinden en moet onveranderd worden gelaten.

2019 Media Brochure-update

We zijn net bezig met het voltooien van onze 2019-mediabrochure, er zijn volgend jaar een paar veranderingen aan de gang en een paar nieuwe dingen die we willen toevoegen, maar sommige hiervan moeten misschien in de loop van het jaar worden aangekondigd - ik zal natuurlijk houden u op de hoogte!


Dus een relatief snelle (ish) van mij dit probleem, ik kom volgende week weer in contact met onze mediabrochure!

Voor alle boekingsaanvragen, stuur me een berichtje [Email protected] of + 44 1428 751188.

All the best,

Kerel

Process Industry Informer verschijnt 6 keer per jaar en wordt gelezen door de technische teams van Management / Senior die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling, het onderhoud en de inkoop voor hun specifieke vestiging in de Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Paper & Pulp, Power Generation, Water, Kunststof en rubber, glas / keramiek / cement, metalen enz. Industrieën.

We sturen 8,500 fysieke kopieën door het Verenigd Koninkrijk en Ierland en sturen onze digitale versie naar een extra 12,000. Alle nieuwste problemen zijn ook beschikbaar op onze website

Tel: + 44 1428 751188

E-mail: ik[Email protected]

Volg ons