juni 2018

Een inzicht in de wereld van PII's marketingdirecteur Guy Ullmann ...

Oh, en nieuws over elk nummer van PII !!

Guy's WCU

Welkom bij mijn WCU van juni!

Het was een nogal hobbelige weg voor mij tijdens deze laatste paar maanden. Na 5 jaren samen zijn Talita en ik onze eigen weg gegaan, wat ook betekent dat we nu een gloednieuwe ontwerper hebben bij PII - en ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om Milana bij ons team te verwelkomen. Ze is zeer ervaren in vele aspecten van design en we zijn ongelooflijk enthousiast om met haar te werken.
Als u ontwerpverzoeken hebt zoals print, webdesign, rich media, logo, interactieve applicatieontwerp, neem dan contact met ons op.

Dus ja, na 5 vurige jaren (te verwachten met een 1 / 2 Braziliaanse 1 / 2 Italiaanse dame!) Was het niet de bedoeling. Ik heb geen spijt en een aantal ongelooflijke herinneringen, maar het is grappig hoe de dingen in het leven uitpakken, aangezien ik sindsdien een tamelijk verbazingwekkende nieuwe dame, Robi, heb ontmoet en de eerste tekenen zijn dat ik nogal geslagen ben :)

Mijn nieuwe dame, Robi!
De kaart van mijn zus voor mij

Mijn zus vindt haar grappig (waarschijnlijk niet herhalen wat ze zelf schreef!)

38 en tellen ....

We hebben net mijn favoriete feestdag van het jaar gehad, want het valt nogal mee met mijn verjaardag! Gezegend met geweldig weer en zelfs beter gezelschap, raakte ik de duizelingwekkende hoogten van 38 en voelde me heel positief en enthousiast over dit volgende hoofdstuk in mijn leven. Hoewel de dag nogal vermakelijk begon, kreeg ik 2-oproepen van Ullmann Senior. De eerste, zoals altijd, om werk te bespreken, zonder melding van verjaardagswensen, de tweede een paar minuten later, waarvan ik aannam dat hij hem kruiste, maar nee, het was om meer werk te bespreken! Zegen de oude donder, toen hij uiteindelijk besefte dat hij erg verontschuldigend was!

PII is natuurlijk een groot deel van dit hoofdstuk en ik wil graag degenen onder jullie bedanken die ons blijven steunen en vertrouwen, vooral gezien de concurrerende industrie waarin we ons nu bevinden en de hoeveelheid totale rommel die er is en die het vermoordt .

GDPR een grote ophef over niets?

Natuurlijk is GDPR nu van kracht, en kijkend naar het tabblad Promoties in mijn inbox, heeft het niet het minste verschil gemaakt! Zal ik een van deze afzenders melden? - Alleen als ik me afmeld en ze blijven me e-mails sturen, anders gaat het leven verder en zijn er veel belangrijker dingen om op te focussen!

Ik denk dat het echt meer gericht is op B2C dan B2B, en er is nog steeds veel verwarring die, naar mijn mening, tot veel overreactie heeft geleid. In feite hebben onze fijne agenten waarmee we samenwerken (Sarah bedankt!) Een artikel over de Guardian onder onze aandacht gebracht, getiteld: De meeste GDPR-e-mails zijn overbodig en onwettig, zeggen experts, het zorgt voor een interessante lezing, maar ik vermoed dat de tijd het zal leren ...

Stuur alsjeblieft nog steeds je PR naar Phil ([Email protected]), die dankbaar zal worden ontvangen (samen met een PO!) en ik zal mijn WCU blijven sturen, speciale promoties of nieuwe services die we introduceren - waarover we het eens zijn, lees hieronder voor meer informatie over hoe je zou kunnen proberen een nieuwe dienst we introduceren.

Back-to-business, want we zijn nu bezig met het finaliseren van ons juninummer en hier is 'Wat komt eraan' .....


Wat komt eraan in het juninummer van PII

  1. compressoren - Hebben ze nog steeds routine-onderhoud nodig?
  2. Het juiste lagermateriaal kiezen - Hoe verschillende materialen de lagerprestaties kunnen beïnvloeden
  3. Verbetering van de afvalwatermeting - Vermindering van het risico van overmatige ontladingen met behulp van elektromagnetische debietmeters
  4. Analytics - Selfservicevoorspellende analyses
  5. waterbronnen - Alternatieve waterbronnen voor de productie van voedingsmiddelen en dranken
  6. Zelfvoedende draadloze sensoren - Procesbewaking of op conditie gebaseerd onderhoud
  7. Effluentbehandeling en energie - Een match gemaakt in de hemel?

+ BPMA Nieuws (British Pump Manufacturers Association)

+ SHAPA-supplement (Solids Handling & Processing Association)

Lees PII

PII April 2018 Voorkant

2018-mediabrochure

Mediabrochure Cover

Informeer NU

Neem contact met ons op voor een offerte voor Advertorial en Reclame

Laatste boekingsdatum: juni 12

  • Dit veld is voor de validatie doeleinden en moet onveranderd worden gelaten.

PII Greatest Hits

PII Greatest Hits

Hier zijn de best gelezen 10-artikelen op onze site, sinds mijn laatste WCU in maart, raad eens wie bovenaan staat?

Opnieuw recordtijd verbroken ... 8 / 10 hebben een digitaal lidmaatschap, de andere 2 zijn van ons Gezichtspunten sectie. Als u regelmatig PR, bijvoorbeeld x 6 per jaar verzendt, waarom geeft u uw PR dan niet de blootstelling die hij verdient? Kijk eens hier of bekijk de video hieronder:

Yup, ik weer top en het verbaast me ...
Wat ik echt niet begrijp, is dat steeds meer bedrijven 'geen budget' zeggen om hun 'reclame' te promoten.blijkbaar niet belangrijk genoeg om ervoor te betalen'PR, maar we bieden een service die BEWEZEN is om betrokkenheid van sociale media te creëren, duizenden weergaven genereert en uw persoonlijke en zakelijke profielen verbetert, dat is TOTAAL GRATIS, toch heeft 99.9% van jullie hier geen gebruik van gemaakt, ik vraag me echt af wat media te maken hebben !? Lees verder hier


Wilt u onze proefkonijn zijn?

Wilt u onze cavia zijn?

We onderzoeken momenteel een nieuwe service die we binnenkort willen introduceren. Het is heel anders dan alles wat we eerder hebben gedaan en vroege feedback en resultaten waren buitengewoon positief.

Voordat we de service officieel lanceren, zijn we op zoek naar extra 5-6-bedrijven om deel te nemen aan een proefperiode.
Als u op zoek bent naar verbeter uw SEO dan is dit zeker iets voor jou.
HOUD ER REKENING MEE DAT de proef is BETAALD voor, maar tegen een aanzienlijk verlaagd tarief in vergelijking met wat het zal zijn als het eenmaal live is.

Als je interesse hebt om deel te nemen, laat het dan vallen ik een lijn.

Linkedin Engagement

Phils Linkedin Engagement

Het bovenstaande is een screenshot van een bericht dat Phil (onze redacteur) heeft gedeeld op zijn Linkedin-profiel. Het detailleert de topbedrijven die het hebben bekeken, de beste functietitels en hun geografische locatie.

Phil maakt verbinding met alle lezers op Linkedin en heeft bijna 5,500 hoogwaardige verbindingen opgebouwd - zoals je duidelijk kunt zien in de engagementscijfers.

Voor onze Premium-leden maakt dit allemaal deel uit van de service en een van de vele functies die u kunt gebruiken bekijk hier

We kunnen ook op maat gemaakte campagnes uitvoeren om zoveel mogelijk betrokkenheid te creëren - in contact te komen om uit te vinden hoe.


Dus, een vers start voor mij, a vers nieuwe look aan ons magazine (waarvan ik al een preview heb gezien voor het nieuwe BPMA-nieuws en het ziet er fantastisch uit), en ik hoop echt dat je je vers nieuwe reclame of nieuws in dit nummer!

Ik kijk er naar uit van u te horen.

All the best,

Kerel

Process Industry Informer verschijnt 6 keer per jaar en wordt gelezen door de technische teams van Management / Senior die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling, het onderhoud en de inkoop voor hun specifieke vestiging in de Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Paper & Pulp, Power Generation, Water, Kunststof en rubber, glas / keramiek / cement, metalen enz. Industrieën.

We sturen 8,500 fysieke kopieën door het Verenigd Koninkrijk en Ierland en sturen onze digitale versie naar een extra 12,000. Alle nieuwste problemen zijn ook beschikbaar op onze website

Tel: + 44 1428 751188

E-mail: ik[Email protected]

Volg ons