← Terug naar marketingcategorie van de industrie

Als inhoud koning is, is de koningin niet ver achter ...

Als inhoud Koning is, wie is Koningin?

Zoals marketeers ons elke dag vertellen, is content koning als het gaat om het genereren van websiteverkeer, geen vragen gesteld. Er is echter een zeer goede tweede als het gaat om welke website-eigenaren zich op de volgende moeten richten en het is helaas vaak over het hoofd gezien.

Nadat ik onlangs onze website opnieuw had gelanceerd en altijd mijn gebruikerservaring wilde verbeteren en elk detail wilde verfijnen, heb ik een bedrijf benaderd dat zich daarin specialiseerde.

Met meer dan 20-jaren in de branche en kijkend naar hun portfolio van werk, kon ik zien dat ze duidelijk wisten waar ze het over hadden.

Spreken met de regisseur, David, in zijn eigen woorden, het allerbelangrijkste aan een website zijn de afbeeldingen - deze zijn absoluut noodzakelijk om een ​​lezer betrokken te houden en uw site een interessante en aantrekkelijke look & feel te geven.

Met dit in gedachten, kwam de kwaliteit van de afbeeldingen die we op onze homepage gebruikten al vroeg in de discussie naar voren, waar hij in feite zei dat bijna alle afbeeldingen behoorlijk weinig inspirerend waren, tot op het punt waar naar zijn mening lezers zouden worden weggestuurd.

Ik heb toen uitgelegd dat de afbeeldingen die we gebruiken, door onze klanten worden aangeleverd, en we hebben geen controle over wat ze sturen, wat je, zoals je je wel kunt voorstellen, tot een patstelling leidde en ons in een nogal ongemakkelijke situatie bracht - hoe kunnen we onze mooie vragen stellen klanten om hun afbeeldingen te verbeteren !?

Een grapje, David stelde voor dat ik er een blog post over schreef, dus dames en heren, dit is die blogpost!

In onze verdediging vroeg David ook hoe onze betrokkenheid was, dus stuurde ik hem het onderstaande screenshot van de analyses van de vorige dag:

PII Google Analytics Dec 7 2017

Hij moest het op milde wijze behoorlijk onder de indruk brengen dat onze verloving beter is dan sommige van de sites waaraan hij heeft gewerkt en die miljoenen bezoekers per maand hebben - hij had nog nooit eerder een 2.15% bouncepercentage gehoord.

(Het bouncepercentage is wanneer een lezer naar je site komt en na een paar seconden vertrekt - dus een laag bouncepercentage betekent dat de lezer vastloopt, wat natuurlijk is wat elke website-eigenaar wil)

Hij grapte zelfs 'Dus waarom heb je mijn hulp nodig?"

Ik heb uitgelegd dat ik gewoon een perfectionist ben en mezelf een uitdagend doel heb gesteld dat ik tegen het einde van 2018 zou willen bereiken.

citaat-links

Een website met professionele en interessante afbeeldingen die een emotie doen ontbranden, creëert een directe verbinding met de lezer. Een website met slechte beeldkwaliteit van slechte kwaliteit verliest zijn aantrekkingskracht

Welke beelden creëren de meeste emotie?

Natuurlijk kan dezelfde strategie niet worden toegepast op bedrijven, maar waarom zou u de hond niet vervangen door een van uw teamleden? (minus het verband natuurlijk!)

Het bewijs dat kwaliteitsafbeeldingen de betrokkenheid van de lezer vergroten

We hebben VEEL data en ik bestude het nauwgezet. Sociale berichten met afbeeldingen krijgen bijvoorbeeld veel meer betrokkenheid en zullen altijd aan meer volgers getoond worden (dat was het geval totdat Facebook recentelijk het aantal zakelijke paginavullers heeft verlaagd waar berichten aan worden getoond, tot ongeveer 1% het geld dat wordt gegrepen @ £ $ &! 'S), maar als de afbeelding bijzonder interessant is, worden de aandelen en likes aanzienlijk groter.

En is het toeval dat de meest gedeelde artikelen op onze website dit jaar allemaal afbeeldingen hebben?

De top 5 meest gedeelde artikelen:

Is uw boilerhouse overspending veroorzaakt door handmatige boiler blowdown? - 245-aandelen

Koppelmijnschakelaars naar Bredel-slangpompen na herhaalde slangfouten en langdurig stilstand - 196-aandelen

Nieuwe Waterdichte flowmeter Met Life High IP-klasse & Long Battery - 136-aandelen

Gas Analyse Specialist benoemt nieuwe directeur - 106-aandelen

EHEDG Certified Hygiënische Ultrasone Sensor Mounting Kits - 103-aandelen

Maar zijn sommige van die afbeeldingen bijzonder 'mooi'? Ik weet zeker dat mevrouw Thompson daar iets over te zeggen heeft

Ik gebruik ook heatmap-software om muisbewegingen en klikken bij te houden, en artikelen met afbeeldingen hebben meer aandacht (hoewel ik moet zeggen dat de kop net zo belangrijk is).

Hoe pr-productafbeeldingen op te vrolijken

Nu ben ik geen expert op het gebied van photoshop, maar ik wilde een heel snel voorbeeld maken van wat kan worden gedaan door een amateur als ik in minder dan 10 minuten ....

Hier heb ik een zeer standaard productafbeelding genomen en een paar effecten toegepast om het blauw te benadrukken en het oog in beeld te brengen met behulp van een gloei-effect.

Voor

Mixer voor

Na

Mixer na

Dit zou natuurlijk niet in brochures of catalogi worden gebruikt, maar voor PR zou het helpen om een ​​saai productbeeld te laten opvallen tegen andere soortgelijke PR's, vooral in een druk tijdschrift of nieuwsfeed.

De onderstaande afbeelding is deze week met een persbericht verzonden, wat mij opviel:

Sensortechnologie Torqsense

Wat normaal een productafbeelding zou zijn op een witte achtergrond, hier geeft de silo-achtergrond de lezer een direct idee van het toepassingsgebied waarin het kan worden gebruikt, en creëert het vervaging / spiegeleffect een interessant oppervlakte-effect.

Welke effecten kunnen worden gebruikt om PR-afbeeldingen er beter uit te laten zien?

Er zijn enkele geweldige voorbeelden van eenvoudige beeldbewerking op deze blog, Ik hou vooral van deze saturatietruc - zo simpel maar het effect is fantastisch

Heldere verzadiging

En wie had gedacht dat een theekopje er zo interessant uit zou kunnen zien?

Textuur toevoegen

Natuurlijk weet ik dat productafbeeldingen enigszins verschillen, maar dit soort effecten is eenvoudig en brengt afbeeldingen echt tot leven. In veel gevallen is het vallen en opstaan ​​met behulp van photoshop-blend-opties!

U kunt meer lezen over de uitleg over de Photoshop-overvloeimodi hier

Hoe PR-beelden die ter plaatse zijn gemaakt te bewerken

Er worden veel foto's gemaakt (of kan / zou moeten worden genomen) op locatie, dus het gebruik van Photoshop is misschien niet de beste optie. Met dit soort foto's zou ik aanraden Adobe Lightroom, dat speciaal is voor het bewerken van foto's.

Dit kan een heel gewone foto zijn en, met oefening, breng het en de PR tot leven. Uit onderzoek blijkt dat mensen berichten vaker delen met geweldige afbeeldingen, dus deze tijd en kleine investering is de moeite waard om de impact van je PR te maximaliseren.

In de onderstaande video legt Yuri uit hoe je gesplitste toning, verzadiging, evenals graduele en radiale filters kunt gebruiken. Voor de meer gevorderden geeft hij inzicht in enkele van de handige trucs die hij gebruikt om de scène vast te leggen, het is een heel interessant 5-minutenhorloge, hoewel een beetje overweldigend als je Lightroom niet kent!

Dit soort bewerking zal helpen om de foto en bijbehorende PR er professioneler uit te laten zien en die emotionele impact te creëren die helpt het verhaal verder te verbeteren.

Enkele voorbeelden van mij ...

Als een zeer snel voorbeeld heb ik een aantal recente foto's genomen die we voor het eerst hebben ontvangen en gebruik van Lightroom, waarbij de 5 minuten met sommige effecten worden gespeeld, de voor- en nadat er onder staan:

Voor

Slurry Lagoon eerder

Na

Slurry Lagoon na

Dit is zeker geen voltooide bewerking, maar in de korte tijd die ik had, door de gele tonen te markeren en een deel van het verloop te verscherpen, heeft het een veel beter gevoel van diepte gegeven. Als dit kan worden gedaan voor wat in feite een rioolmoeras is, stel je dan de mogelijkheden voor minder 'plakkerige' onderwerpen voor!

Voor

Bestrijdingsmiddelen malen voor


Na

Bestrijdingsmiddelen malen na

Hier wilde ik de metaalachtige kleur benadrukken en me richten op het blauwe paneel in het midden. Het geeft het systeem een ​​meer moderne en aantrekkelijke uitstraling.

Omdat de kwaliteit van de camera nu beschikbaar is op smartphones, kunt u uw ingenieurs vragen om meer on-site foto's te maken? U of zij kunnen zelfs een app gebruiken om de foto's te bewerken

Ik ben er zeker van dat er een argument is dat er geen plaats is voor Instagram-achtige afbeeldingen in onze branche, maar ik wil verschillen. Fantastische afbeeldingen hebben een veel grotere impact dan mensen denken: ze vergroten het profiel van een bedrijf, brengen artikelen tot leven en laten websites er aantrekkelijker uitzien.

Waar ligt de verantwoordelijkheid?

De grote vraag waar ik hieronder graag van op de hoogte zou zijn, is wie verantwoordelijk is voor de uiteindelijke foto die wordt gebruikt door media?

Moet de klant de voltooide foto leveren of moeten we ze als nieuwsmedia bewerken?

In de tijd die ik besteedde aan het bewerken van deze voorbeelden, kan ik zien dat het eenmaal gemasterd zou duren om één foto te bewerken, maar wanneer je 10-15 afbeeldingen per dag bewerkt, komt dit overeen met meer tijd waarin we effectief werken voor gratis - Of bent u bereid om extra te betalen voor een foto-opfrisservice?

Laat het me hieronder weten!

Guy Ullmann

http://www.tagmeapp.co.uk

Ik ben de Sales & Marketing Director hier bij PII en de oprichter van de Tagme-app. Ik studeerde oorspronkelijk kunst aan de universiteit van Chester en richt deze creativiteit nu op marketing waar ik sindsdien ervaring mee heb

Volledige bio lezen

Gerelateerd nieuws

3 Reacties

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Ontdek hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.

Mis geen enkel gezichtspunt!

Process Industry Update Enewsletter

- Abonneer u op onze wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en evenementen, producten, technische artikelen en Viewpoint-berichten

Stuur me geweldige dingen

Voeg uw gezichtspunt toe

Word een Gedachtenleider

- Verbeter uw geloofwaardigheid, vergroot de merkherkenning en stimuleer uw reputatie als een belangrijke beïnvloeder in de branche

Meer informatie
Meer informatie over
"Dragende ondersteunde steekassen"